Oceanul Pacific

Viața secretă a rechinilor a fost dezvăluită: cultivă rețele sociale surprinzătoare

Microbi care au stat 100 de milioane de ani sub fundul Oceanului Pacific, readuși la viață de oamenii de știință

Oceanele au devenit atât de acide încât dizolvă carapacele crabilor

Descoperă acum: Orbita Terrei ar putea fi mutată pentru a scăpa de moartea Soarelui. Locul de origine al canabisului. Pericolul uriaş al deşeurile radioactive din urma testelor nucleare americane

Descoperirea surprinzătoare în Groapa Marianelor în cea mai adâncă expediţie marină din istorie

Un avion multirol F-35 a dispărut în Japonia

Top 10 cele mai bizare specii de rechini

Toate speciile de ţestoase marine sunt afectate de unul dintre cele mai periculoase flageluri cauzate de om

Un nou studiu seismic arată că o cantitate mare de apă este trasă spre interiorul Pământului prin Groapa Marianelor

Descoperire de excepţie pe fundul Oceanului Pacific: natura cunoscută de om este mai bogată cu o specie

Trei noi specii de peşte au fost descoperite în adâncimile extreme ale Oceanului Pacific

VIDEO. Savanţii au reuşit să întâlnească o meduză enigmatică ce seamănă cu o pungă de plastic

Acum ne putem lua rămas bun de la Tiangong-1. Staţia spaţială chineză şi-a găsit sfârşitul deasupra Oceanului Pacific. Care este viitorul programului spaţial chinez

Mulţi savanţi sunt de acord că va mai exista un supercontinent, dar nu cad de acord cu privire la forma acestuia