poli

Cercetătorii au descoperit trei cauze ale deviaţiei axei Terrei

Pe Saturn a apărut un nou hexagon, iar fenomenul îi intrigă pe cercetători

Concluzia definitivă şi cu implicaţii uriaşe: un nou studiu confirmă existenţa gheţii la polii Lunii

VIDEO + FOTO. NASA a prezentat imagini uimitoare cu polul nord al planetei Jupiter. Fenomenul bizar care are loc în atmosfera densă a gigantului gazos

Următorul lander al NASA, InSight, va ”arunca o privire” adânc în interiorul lui Marte pentru a-i dezvălui secretele

Cercetătorii au demonstrat existenţa unei noi forme a materiei electronice

Stratul de ozon nu se reface în unele dintre cele mai populate zone de pe glob. Miliarde de oameni ar putea fi expuşi razelor UV ce provoacă tumori

Lumea nu este pregătită pentru o catastrofă iminentă: polii magnetici ai Pământului sunt pe cale să se schimbe, iar efectele pot lăsa omenirea în întuneric

Aurorele boreale vor deveni foarte rare, dar există şi o veste bună

Când Nordul va deveni Sud! Omenirea nu este pregătită pentru o schimbare a polilor magnetici ai Pământului

Astronomii au obţinut ÎN PREMIERĂ primele imagini ale polilor lui Jupiter. Pe această planetă există o structură ,,ce nu se aseamănă cu nimic din ceea ce poate fi găsit în apropiere” – FOTO+VIDEO

Câmpul magnetic al Pământului: Când va avea loc următoarea inversare a polilor – FOTO

Harta continentului ascuns sub gheaţă. Cercetătorii văd pentru prima dată ce se află acolo (FOTO)

Câmpul magnetic al Soarelui şi-a inversat polaritatea. Ce se va întâmpla acum? (VIDEO)

Vom rămâne fără câmp magnetic?