pulsar

Un pulsar din apropierea Pământului ar putea fi responsabil pentru antimateria din Sistemul Solar

NASA a detectat o explozie masivă în spaţiu

Un magnetar s-a trezit dintr-un somn de zece ani şi se comportă ciudat

Misterele unui obiect cosmic enigmatic din inima galaxiei noastre: poate fi sursa semnalelor extraterestre care contrariază cercetătorii

Un student a descoperit un obiect unic în Univers. ”Descoperirea a fost complet neaşteptată. Încă suntem puţin şocaţi”

Astronomii au observat proprietăţi ale unei stele neutronice care până acum au fost trecute cu vederea

Teoria relativităţii generale a lui Einstein a trecut cel mai DIFICIL test. Gravitaţia are aceleaşi efecte chiar şi în cazul unui ”sistem stelar unic”

Un pulsar aflat la o distanţă de 6.500 de ani lumină a fost fotografiat într-un detaliu fără precedent

Acum 50 de ani, omenirea credea că a descoperit ”omuleţii verzi”. A reprezentat totuşi o descoperire de excepţie care este fundamentală pentru înţelegerea Universului

Pământul este bombardat de o cantitate mare de antimaterie şi nimeni nu cunoaşte motivul

Primul pulsar pitic alb a fost descoperit în Univers după o jumătate de secol de cercetări

A fost descoperit pulsarul cu cea mai mică viteză de rotaţie de până acum. Ce ar putea determina comportamentul neobişnuit al obiectului cosmic

Un obiect spaţial nemaivăzut emite energie cât 10.000 de sori

„Mâna lui Dumnezeu” – surprinsă într-o fotografie astronomică de excepţie

Descoperire extraordinară: un sistem stelar nemaivăzut ar putea contrazice în premieră capodopera lui Einstein (VIDEO)