rezolutie

O rezoluţie aproape atomică a virusului Ebola ajută la înţelegerea mecanismului de transmitere

A fost creată cea mai detaliată hartă a Golfului Mexic. Cu ajutorul ei pot fi observate bizareriile aflate pe podeaua marină

Acesta este telefonul cu cea mai performantă cameră foto din lume. Va apărea în această lună

Imagini extrem de detaliate din Coreea de Nord, filmate de o cameră poziţionată pe Staţia Spaţială Internaţională

Astronomii au localizat ceva spectaculos în Centura lui Orion – VIDEO

Monitoarele vor ajunge să aibă o rezoluţie de 5K

Dispozitivul revoluţionar care va permite vizualizarea operele de artă până la ultima tuşă de pensulă – FOTO+VIDEO

Imagini uimitoare cu rotaţia Pământului surprinse de astronauţii NASA – VIDEO

China a lansat cel mai sofisticat satelit de observaţie

Noi FOTOGRAFII SPECTACULOASE cu planeta pitică Pluto, publicate de NASA. Surpriza ”îndrăzneaţă din ele”

Primele imagini cu Pluto: un relief spectaculos cu munţi uriaşi de gheaţă şi o scoarţă neaşteptat de tânără

Proiect de anvergură în Ungaria. Instalaţia de 5,6 milioane de euro care va elimina deşeurile nucleare

Ce mai rămâne ascuns? Satelitul WorldView-3 transmite imagini atât de detaliate, încât publicarea lor este ilegală (GALERIE FOTO)

O cameră de 150.000$ dezvăluie lucruri neştiute despre zborul păsărilor cu cele mai rapide aripi (VIDEO)

Proiectul BigBrain: harta 3-D a creierului uman, la o rezoluţie excepţională (VIDEO)