rover

Roverul Mars 2020 pregăteşte terenul pentru oameni pe Planeta Roşie

Primul rover britanic va avea picioare în loc de roţi

Roverul chinez Yutu-2 a descoperit într-un crater ”un gel cu un luciu misterios”

ExoMars ”Rosalind Franklin”, primul  rover european care va ajunge pe Marte, a plecat din fabrică pentru a începe testele necesare înainte de lansare

ExoMars ”Rosalind Franklin”, primul rover european care va ajunge pe Marte, a plecat din fabrică pentru a începe testele necesare înainte de lansare

Sonda spaţială indiană Chandrayaan 2 s-a plasat cu succes pe o orbită a Lunii

Imagini ale craterului făcut de sonda japoneză pe asteroidul Ryugu. Impactul exploziei a fost mult mai mare

Roverul Opportunity al NASA a realizat o ultimă panoramă 360 de grade înainte de întreruperea contactului cu Pământul – FOTO

Toyota a prezentat conceptul unui vehicul cu care oamenii vor explora suprafaţa Lunii – FOTO+VIDEO

Dacă propunerea de buget a lui Donald Trump rămâne, NASA poate finanţa o misiune crucială pe Marte despre care s-a vorbit foarte mult

După o mică defecţiune, roverul Curiosity şi-a revenit şi funcţionează normal, dar cauza problemei a rămas necunoscută

Roverul Opportunity al NASA a fost declarat oficial mort. Marea realizare a celui mai longeviv vehicul de pe Marte – FOTO

Roverul chinez de pe partea nevăzută a Lunii şi-a activat sistemele şi este pregătit să înceapă misiunea istorică

Roverul Curiosity a descoperit o „piatră strălucitoare”  pe Marte

Roverul Curiosity a descoperit o „piatră strălucitoare” pe Marte

Marte, atracţia principală pentru pământeni. Urmează încă patru misiuni pe suprafaţa şi pe orbita Planetei Roşii

Acum ştim unde vânează NASA viaţă extraterestră. A fost ales locul pentru amartizarea roverului Mars 2020

AUDIO Savanţii au creat melodia răsăritului de pe planeta Marte, cu ajutorul tehnicilor de convertire a imaginilor în sunet

Cercetătorii au găsit urme ale unor inundaţii pe Marte. ”Nu a fost un simplu râu”

NASA a pierdut mai multe artefacte din cauza administrării defectuoase

NASA a descoperit probleme la încă un telescop spaţial. Chandra X-ray a fost pus în ”modul de siguranţă”

Cum arată suprafaţa unui asteroid? Cele două rovere de pe Ryugu oferă noi imagini spectaculoase

PREMIERĂ: Roverele japoneze au asolizat, cu succes, pe asteroidul Ryugu. Primele imagini cu momentul istoric