Home » Natură » O nouă specie de mamifer a fost descoperită. ”Nu am mai văzut un asemenea animal” – FOTO

Publicat: 08.10.2015
O echipă internaţională de oameni de ştiinţă care desfăşoară cercetări în Indonezia au descoperit o nouă specie de mamifer pe care au numit-o ''şobolan cu nasul plat''.

Această creatură a fost descoperită într-o regiune izolată de munte de pe insula Sulawesi, din centrul Indoneziei, potrivit anunţului făcut de reprezentanţi ai Muzeului australian Victoria, ai cărui cercetători au făcut parte din echipa care a făcut această descoperire.

Şobolanii, al căror nume ştiinţific este „Hyorhinomys stuempkei’, are caracteristici care „nu au mai fost observate niciodată până acum de ştiinţă”, a mai spus, marţi, sursa mai sus menţionată.

Aceasta descoperire a fost făcută de o echipă de oameni de ştiinţă din Indonezia, Australia şi Statele Unite ale Americii.

În afară de de nasul roz plat dotat cu nări cu formă similară celor ale unui porc, animalul mai are urechile mari, o gură mică şi dinţi lungi în faţă. Din fotografii reiese că mamiferul pare să fie de mărimea unui şobolan.

„Sunt mereu uimit de faptul de a putea merge în pădure şi a găsi o nouă specie de mamifer atât de diferit de alte specii documentate de ştiinţă”, a afirmat Kevin Rowe, cercetător la muzeul Victoria care a participat la cercetare.

Noul mamifer descoperit este carnivor şi, probabil, se hrăneşte în special cu râme şi larve de insecte.

Descoperirea a fost făcută în nordul insulei Sulawesi, după ce oamenii de ştiinţă au fost ghidaţi acolo de către localnici.

Sursa:  AFP