Home » Natură » După 6 ani şi 720.000 de încercări, a realizat fotografiile extraordinare cu această pasăre mirifică – FOTO

Publicat: 26.11.2015
Lan McFadyen, un fotograf pasionat de fauna sălbatică din 2009, afirmă că a surprins plonjonul perfect al Pescăruşului Albastru în apele reci din Scoţia, după şase ani de muncă.

Potrivit acestuia, pentru realizarea imaginilor extraordinare au fost nevoie de 4.200 de ore şi 720.000 de fotografii.

”Făceam peste 600 de fotografii într-o singură sesiune, doar în ideea că una va surprinde aceste magnifice păsări în desele lor incursiuni în lumea acvatică în căutarea de hrană”, afirmă el.

Vezi aici mai multe imagini!

Lan McFadyen îşi aminteşte că în copilărie a devenit pasionat de aceste păsări, după ce bunicul lui l-a dus să le vadă cuiburile.

”Astfel m-am apucat de fotografie şi mi-am propus să le fotografiez cât de mult pot pentru ca şi lumea să le vadă, cum le văd eu”, a mai spus el.

Pescăruşul albastru (Alcedo atthis) este o pasăre care face parte din familia Alcedinidae reprezentată printr-o singură specie în Europa Centrală. Arealul lui de răspândire este Europa, Asia şi Africa de Nord. Pasărea trăieşte pe malul apelor curgătoare repezi sau a celor stătătoare cu apa clară unde trăiesc peşti. Hrana principală sunt peştii mici, insectele acvatice, larvele acestora dar şi crustaceii mici şi mormolocii. În ultimul timp, efectivul de păsări s-a refăcut după o perioadă în care această pasăre era o specie periclitată.

Sursa: Bored Panda