Home » Natură » Deşi este considerată cea mai bătrână pasăre din lume, la vârsta de 66 de ani Wisdom încă mai depune ouă

Publicat: 23.02.2017
În fiecare an, timp de 60 de ani, albatrosul Wisdom a depus ouă în cuibul său din Midway Atoll. Pe 16 februarie 2017, Fish and Wildlife Service a anunţat naşterea unui nou pui.

Wisdom este cea mai bătrână pasăre cunoscută de cercetători, iar fertilitatea păsării este importantă din două motive, spune Deisha Norwood, manager al al Adăpostului Naţional pentru Animale Sălbatice din Statele Unite ale Americii.

Albatrosul Laysan depune în fiecare an un singur ou, faptul că Wisdom încă mai depune ouă ajută la conservarea speciei, notează National Geographic.

,,Este foarte entuziasmant momentul în care Wisdom are un nou pui. Este remarcabil că se mai poate reproduce la vârsta sa, pare să nu întmpine nicio problemă,” spune Norwood.