Natură

Un monstru care seamănă cu un pui fără cap bântuie adâncurile Antarcticii – VIDEO

Efecte negative ale modificării genetice la plante. Metoda controversată care poate scădea dramatic randamentul plantelor

Unul dintre cele mai puternice cutremure din 2017 a dus la fisurarea, în întregime, a unei plăci tectonice

Noi descoperiri ale modului în care văduva neagră îşi face pânza pot duce la o revoluţie în ştiinţa materialelor

Forţa impresionantă a fălcilor lui Tyrannosaurus rex a fost în sfârşit scoasă la iveală într-un nou studiu

Specialiştii au înregistrat imagini cu o caracatiţă dumbo ce are o înfăţişare fantomatică

Trandafirul albastru a fost creat în laborator cu ajutorul bacteriilor

Inteligenţa ciorilor nu încetează să uimească: păsările pot crea unelte compuse din mai multe părţi diferite

Cât de veche este ”ciocolata”?! O nouă descoperire arată că domesticirea arborilor de cacao datează de acum 3.600 de ani

Mai multe ”săculeţe” bizare care au ajuns pe plajele din Carolina de Nord nu sunt deşeuri din plastic sau din alt material creat de om

Un crater masiv din China a dus la descoperirea unei minuni geologice – VIDEO

Cum ”respiră” pădurea? Un videoclip prezintă un fenomen straniu din Canada – VIDEO

Gheţarul Ross are propiul său „cântec”. Specialiştii au reuşit să înregistreze zgomotul produs de blocul de gheaţă ce are o suprafaţă de două ori mai mare decât România

Parlamentul European şi-a dat acordul pentru adoptarea unei legislaţii privind interzicerea produselor din plastic de unică folosinţă

Ce culoare are blana câinelui tău? Aspectul poate influenţa speranţa de viaţă şi apariţia bolilor grave ale animalului