Home » Știință » S-a găsit o formă bizară pe Marte. Are un corespondent pe Terra, chiar în România – VIDEO

Publicat: 02.01.2017
Curiosity a găsit o „lingură uriaşă” pe suprafaţa planetei Marte.

Filmuleţul, apărut pe canalul de YouTube SecureTeam, arată ceea ce pare a fi o lingură uriaşă pe suprafaţa planetei vecine. De asemenea, nu este prima dată când o astfel de formă se găseşte pe Marte, fiind găsită şi în septembrie 2015.

Şi atunci, echipa NASA a spus că nu poate fi vorba, bineînţeles, de o lingură uriaşă, ci de o formaţiune geologică formată în urma eroziunii eoliene. Considerând faptul că pe Marte există vânturi şi chiar furtuni de nisip, este uşor de înţeles de ce se pot găsi roci cu forme care mai de care mai interesante.

Un corespondent pe Terra al acestui proces de eroziune eoliană îl reprezintă Babele şi Sfinxul din Munţii Bucegi, unde acţiunea vântului pe de o parte, şi duritate rocii, pe de alta, au creat aceste forme emblematice pentru patrimoniul natural al României.

NASA a a făcut publice noi imagini de pe suprafaţa planetei Marte. În acestea este surpins şi locul în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a ESA – Galerie Foto