Home » Știință » Gestul necugetat pe care Donald Trump l-a făcut în timpul ECLIPSEI totale de Soare. Imaginile SPECTACULOASE surprinse în timpul fenomenului astronomic – Galerie Foto

Publicat: 22.08.2017
Locuitorii din 14 state americane s-au bucurat în acest an de cea de-a XI-a eclipsă totală de Soare. Milioane de americani şi-au luat ochelarii pentru protecţie şi au ieşit din case pentru a urmări evenimentul astronomic. Printre aceştia s-a aflat şi preşedintele SUA, Donald Trump.

Pentru aproximativ 2 minute o zonă din SUA ce se întinde pe 113 km a fost acoperită de întuneric. Ultima dată când acest tip de eveniment a putut fi urmărit în SUA a fost în urmă cu 99 de ani. Observat de milioane de americani, evenimentul astronomic a fost descris de către Agenţia Spaţială Canadiană ca fiind ”minunat”.

Văzută din mai multe zone ale planetei cât şi din spaţiu, eclipsa totală de Soare a fost un eveniment spectaculos. Iată câteva dintre imaginile spectaculoase realizate în timpul fenomenului astronomic:

Printre observatorii eclipsei s-a numărat şi preşedintele Statelor Unite ale Americii, Donald Trump, şi soţia sa Melania Trump.  Într-un anumit moment, Donald Trump este surprins în timp ce îşi dă jos ochelarii de protecţie şi se uită spre cer, în ciuda avertisementelor experţilor. ”Observarea directă a evenimentului este periculoasă mai ales în momentul în care Luna blochează complet lumina solară,” afirmă NASA.

Conform unui raport al Casei Albe, iniţial preşedintele a gesticulat în faţa mulţimii adunate sub balconul său şi apoi a indicat cerul. În acest moment unul dintre asistenţii ce se afla sub balcon a strigat ”Nu te uita!”.

Văzută din mai multe zone ale planetei cât şi din spaţiu, eclipsa totală de Soare a fost un eveniment spectaculos.