Home » Știință » Savanţii au realizat o descoperire care poate permite vindecarea cancerului în metastază

Publicat: 22.06.2018
O descoperire remarcabilă a identificat ţinte terapeutice care pot fi elemente cheie în prevenirea răspândirii cancerului. Cercetătorii au găsit că prin inhibarea noilor gene descoperite se poate bloca mai mult de 99,5% din metastaza cancerelor din celule.

„Posibila importanţă este incredibilă”, a precizat John Lewis de la Cancer Research Institute of Northern Alberta (CRINA) şi unul dintre autorii studiului. „Metastaza omoară 90% dintre pacienţii cu cancer. Cu acest studiu am descoperit 11 noi moduri de a opri metastaza”.

Acum, plănuiesc să testeze genele asociate metastazei şi produsele genetice ca ţinte pentru tratamente cu scopul de a opri metastaza, scrie Science Daily.

„Ştim că maladia, odată ce intră în etapa de metastază, va continua să apară şi în alte părţi ale organismului, ducând la agravarea cancerului”, a adăugat Lewis. „Credem că dacă putem opri metastaza în orice fază a cancerului, va fi un efect semnificativ asupra ratei de supravieţuire”.

Echipa speră ca în următorii ani să poată realiza teste clinice. De asemenea, cercetătorii doresc să exploreze şi alte tipuri de gene numite microARN-uri care pot duce la metode şi mai eficiente de tratament.

De ce nu a fost identificat un tratament pentru cancer până în prezent?

Un tratament revoluţionar poate oferi o şansă pacientelor care suferă de cancerul ”sărutul morţii”