Home » Știință » Ozzy Osbourne este un mutant genetic, potrivit oamenilor de ştiinţă

Ozzy Osbourne este un mutant genetic, potrivit oamenilor de ştiinţă

Publicat: 18.08.2019
Oamenii de ştiinţă au descoperit o mutaţie în genele lui Ozzy Osbourne, cântăreţul britanic de muzică rock, unul din fondatorii şi membrii trupei Black Sabbath.

Această mutaţie i-a dat capacitatea de a bea alcool în cantităţi mari şi a determinat predispoziţia sa la dependenţa de droguri, a declarat profesorul Şcolii de Medicină din cadrul Universităţii Indiana, Bill Sullivan, potrivit Rador

„Ozzy este într-adevăr un mutant genetic”, a scris Sullivan în cercetarea sa privind influenţa ADN-ului asupra comportamentului uman.

În anul 2010, cercetători din cadrul companiei Knome Inc din Massachusetts, care se ocupă de studierea genelor, au hotărât să analizeze unele ADN-uri umane neobişnuite şi au luat legătura cu Osbourne.

Efectuând unele teste, ei au descoperit că solistul deţine o mutaţie genetică, care îl face imun la consumul prelungit de alcool.

Potrivit afirmaţiilor lui Bill Sullivan, variaţiile genelor influenţează comportamentul uman. De exemplu, unii oameni dezvoltă o dependenţă faţă de dulciuri, iar alţii manifestă un interes crescut faţă de cafea.

Sullivan susţine că genele influenţează inclusiv emoţiile, sexualitatea şi viziunile politice ale oamenilor.